کِلکِ افسون

توانمندی و قدرتِ هنر از محدودیت زاده می شود و در آزادی می میرد.

کِلکِ افسون

توانمندی و قدرتِ هنر از محدودیت زاده می شود و در آزادی می میرد.

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)


یا علی قبر پرستویت کجاست؟

آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟



نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام مسعود جان
بابته همه چیز ازت ممنونم.امیدوارم که همیشه شاد و سربلند زندگی کنی به کوری چشم هرکی که نمیتونه شادیت را ببینه

سلام علی جان.
میدونم که مسافرت خوش گذشته و از همین الان با یک اراده قوی وتوکل به همون که خودت میدونی یه زندگی نو وبهترتر از قبل رو شروع کن.
راستش دیروز خواهرم از بروجرد با بچه هاش اومدن نتونستم تماس بگیرم.
امروز یعنی جمعه بعد از 21 سال طعم در کنار خانواده بودن رو چشیدم.جای شما خالی رفتیم آبشار نوژیان .وقتی فکرش رو میکنم ما چه فکر میکردیمو دیگران در چه فکر همش میپرسم کجای کارم اشتباه بود تازه به این نتیجه میرسم که همش اشتباه بود.
آدمای بد واسه اینکه توی تاریکی شب دیده نشن لباس سیاه میپوشن،این لباس ناخواسته یا خواسته تن ماهم شد یه شب دم دمای صبح،وقتی همه خواب بودن چشمم به آسمون افتاد،گریه کردم واز خودم شرم کردم ،وقتی دیدم مدتهاست خدا برام رخت سفید آماده کرده و من کور کور کور بودم که ندیدم .اشتباهات منو تو تکرار نکن.
مادر، پدر،همسر،خانواده مهمتر از ...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد