کِلکِ افسون

توانمندی و قدرتِ هنر از محدودیت زاده می شود و در آزادی می میرد.

کِلکِ افسون

توانمندی و قدرتِ هنر از محدودیت زاده می شود و در آزادی می میرد.

آتش و جنگل

به نام خدا


شاید اولین چیزی که با شنیدن نام جنگل توی ذهنمون نقش ببنده

جنگلای شمال ومخصوصاجنگلهای     

زیبای گلستان باشه.شمال همیشه برای ما ایرانیها پر از خاطرات

شیرین وقشنگ بوده وهست  واسه

بعضیها تلخ وبعضیها متأسفانه به خاطر فقر؟؟؟؟

چیزی رو که من میخوام بگم شاید خودتون بهتر از من بدونید؛ قصه آتش

گرفتن یا بهتر بگم آتش زدن جنگلها.

نکته جالب توجه اینه که خیلی راحت توی خبرها ورسانه ها اعلام

میکنن :بله جنگل سوخت

سوخت آقا آتش گرفت .انگار که عذاب الهی به جای اینکه بره

بهارستان اشتباهی رفته توی جنگلای 

شمال چهارشنبه سوری برپا کرده!!! تابستون توی شمال به زحمت

میشه آتیش روشن کرد حالا توی

زمستون چجوری جنگل آتیش میگره ؟؟؟؟؟؟
                    
نابودی جنگل به چه قیمتی؟؟!!

واقعا چه کسانی پشت این مصیبت بزرگ هستن؟چرا دستگاههای

اجرایی به وظیفه قانونی

خودشون عمل نمیکنن؟؟!!جنگل رو به خاطر پول خاکستر نکنیم.

منم مثل شما یه ایرانیم با احساسات قشنگ و ..... واسه خاکم واسه

وطنم واسه ایرانمون دلم

میسوزه مثل همه شما.
 

من هامون و زاینده رود رو دوست دارم من ارس و خلیج تا ابد فارس رو

دوست دارم .
 
میدانم که بالاخره روزی صدای حیات دوباره هامون بدرقه راه پرنده ای

خواهد بودکه میخواهد در

جنگلهای سبزوخاطره انگیز شمال آشیانه کند.

 
  
نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام مسعود جان
زیبا و روان و با احساس مثله همیشه.
موفق باشی و سلامت

سلام علی جان ممنونم.خوشحالم از اینکه خدا کمکمون کرد تا خودمونو راهمونو واینکه آدمهای حقیر و بدبختی رو که هر لحظه منتظر شکستمون بودن و ما چی فکر میکردیم بهتر بشناسیم.هر لحظه منتظر شنیدن یه خبر خوش از لحظه لحظه زندگیت هستم. امیدوارم توی تصمیمت سرد نشی.یا علی مدد

شیدا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام اقا مسعود آفرین نوشته شما قشنگ-ساده بود ادامه بده

دوست مهربانم سلام.
ازشما سپاسگزارم .

فرزاد دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

ای وووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد